Nykypäivänä törmää kummaan ilmiöön. Tästä oli tosiaan eilen hyvissä ja huonoissa uutisissa. Kaikilla helvetin keskustelupalstoilla ja youtubessa on nämä ihmisten idiootit kommentit! Joku sanoo, että tämä bändi lopetti silloin ja silloin ja tämän takia. Heti on joku mulkku sanomassa mielipiteensä asiasta, kun se on niin saatanan tärkeää. Saatanan ihramahamulkkuperseet. Selvästi sanot, että tuo bändi lopetti nyt vaikka esim. vuonna 2004. Niin ei kun ihminen siellä jossain kaukana oman päätteensä äärellä kinuaa jotain ihan muuta. Tämä siis tosi ääriesimerkki.

Helvetti ihmiset osaavat olla tyhmiä! Kyllähän minä itsekkin välillä kommentoin jotain sontaa tuonne palstoille, mutta jos jollain on kunnon todisteet niin sitten olen hiljaa. Yleensä jos itse olen oikeassa en lopeta leikkiä kesken ennen kuin todistan olevani oikeassa. Erään kerran kaverille piti yhdestä asiasta kaivaa kaikki mahdollinen asiasta esille ennen kuin uskoi. Huoh.

Tälläistä keväistä paskaa minun mielessäni näinä päivinä pyörii. Pitäis vissiin päästä töihin ku on liikaa aikaa ?!? No vapun jälkeen alkaa duunit. Vapun voi vielä vedellä täysiä tuubassa ja niin saatanan sekaisin ettei muista mitään! Siitä on minun vappuni tehty. Mistä teidän vappu on tehty? Ainii saatana, muistin juuri, että minua ei kiinnosta niin yhtään.

Morjens !